امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات روزهای انتظار

روزهایی که گذشت 7

1392/9/24 14:47
نویسنده : مریم
328 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر کشیک بیمارستان میلاد بعد از دیدن نتیجه آزمایش و سونوگرافی دو تا آمپول پروژسترون به طور همزمان تجویز کرد و من هم تزریق کردم اما باز هم خبری از عادت ماهیانه  نبود. رفتم پیس دکتر بهم گفت اگه تا آخر هفته خبری نبود برو آزمایش بده شاید اون موقع آزمایشت منفی شده وقتش نبوده و.... من دوباره امیدوار شده بودم تا این که شب قبل از این که برم آزمایش بدم عادت ماهیانه به طرز وحشتناکی شروع شد.

دوباره دوران نا امیدی و غصه شروع شد و گریه های شبانه روزی من ادامه داشت که خبر بارداری یکی دیگه از دختر داییهام که حتی پژوهشکده رویان نتونست براش کاری انجام بده رسید. با هام تماس گرفت و گفت برم پیش دکتر اون.

دوباره یه دکتر جدید و آزمایشهای جدید و .......

به تجویز ایشون دوباره مصرف کلومیفن رو با روزی 2 تا شروع کردم اما این بار بدون تزریق hcg و انجام یک آزمایش در روز 24 عادت ماهیانه . که دو ماه این روند رو ادامه دادم تا این که رسیده بودم به روزی 3 تا کلومیفن و به تشخیص آقای دکتر به همسرم هم کلومیفن داد و قرص ای ویژل.

ماه سوم گفت روز چهاردهم برو سونوگرافی ببینیم اون تو چه خبره. چشمتون روز بد نبینه رفتم سونوگرافی هر دو تخمدونم پر از کیستهای ریز و درشت خونی شده بود به اضافه این که یه کیست بزرگ 12 سانتی متری هم توی لگن به تخمدون راست چسبیده شده بود. فیبروم رحم هم مشغول زاییدن بود. سونولوژیست گفت بافت رحمت پر از فیبرومهای ریز شده.

دنیا رو سرم خراب شد. به دکتر که نشون دادم فقط خندید و گفت چه سونوگرافی پر و پیمونی . حالا فعلا هیچ کاری نکن تا عادت ماهیانه بشی.

دو هفته گذشت نشدم. این بار خانوم برادرم گفت بیا پیش دکتر من . منم مستاصل و درمونده و همسرم هم از من درمونده تر. پس قرار شد بریم پیش ایشون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)