امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات روزهای انتظار

روزهایی که گذشت 2

1392/9/24 9:05
نویسنده : مریم
247 بازدید
اشتراک گذاری

اینو یادم رفت بگم که من سال 86 دچار یه اختلال هورمون شدم که نزدیک به 50 روز مرتب عادت ماهیانه بودم. وقتی مراجعه کردم به دکتر چون ازدواج نکرده بودم گفت نیازی به معاینه نیست. ازم پرسید از سینه هات شیر میاد منم گفتم نه اما وقتی خودش تست کرد دیدم آره میاد .........

خیلی ترسیدم تا اون روز فکر می کردم فقط کسایی که باردار هستند از سینه هاشون شیر میاد اما خب اینم یه بخش جدیدی از زندگیم بود که تازه به من رخ نشون داده بود.

دکتر گفت چیزی نیست یه اختلال هورمونه و یه سری دارو داد و منم استفاده کردم و دیگه پیگیری نمی کردم.

فقط چون می دونستم کیست تخمدان دارم هر چند وقت یه بار به تجویز خودم افسوس دو یا سه دوره قرص ضد بارداری حالا در انواع و اقسام مختلف می خوردم.

از زمانی هم که ازدواج کردم فکر کنم فقط یکی دو بار رفتم دکتر زنان و هر سری بهش می گفتم فعلا بچه نمی خوام و اون بنده خدا هم اصرار می کرد بابا آدم سالمش یه عالمه طول میکشه تا بچه دار بشه حالا تو که کیست داری سابقه ژنتیکی جالبی هم نداری بیا و اقدام کن و منم می گفتم نه شرایطشو ندارم دارم درس می خونم و .......

تا اینکه توی سال 89 توی یک ماه در پی اون مشاجراتی که دامنمونو گرفته بود من دوبار عادت ماهیانه شدم و شدید................

به دکتر مراجعه کردم و ایشون هم بعد از معاینه گفت باید بری آزمایش و سونو منم رفتم و نتیجه آزمایش دوباره اختلال هورمون و نتیجه سونوگرافی تشخیص قطعی pco یعنی وجود تخمدان پلی کیستیک رو تایید کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرتو
24 آذر 92 9:25
سلام دوستم . امیدوارم که خوب باشی . ناراحت شدم از اینکه این قدر اذیت شدی انشاالله که به زودی مشکلاتت حل بشه و حاجت روا شی با اجازه لینک شدین . خوشحال میشم به منم سر بزنین
ی مامان منتظر
24 آذر 92 9:37
سلام الان شما منتظر نی نی هستی؟ بهم سر بزن[سلام بله عزیزم][
فاطمه
24 آذر 92 13:23
سلام عزیزم مبارک باشه آخ جون من اولین نفری هستم که برات پیغام میذارم همین باعث میشه تا همیشه یاد من باشی عزیزم به خدا توکل کن تو همه زندگی ها سختی هست ایشالله که خدا دستت رو بگیره